Hello Spring !..and Happy Birthday

by





İşte en sevdiğim ay ve mevsim geldi! çünki mart ayının baharın gelişi dışında benim için çok özel bir anlamı daha var o da benim doğduğum ay olmasıdır! Özellikle de 8 mart kadınlar gününde doğmuş olmak bana ayrı bir özel hissettiriyor kendimi:) Mart benim "çifte kutlama" ayıdır.Dönelim yazıya,baharın gelişiyle aşırı bir "pudra" giyme isteği var içimde! Her şeyi pudrayla kombinlemek ister oldum ve böyle bir görünüm hazırladım.Umarım beğenirsiniz.


Sevgiler...



































Shoes / Ayakkabı : Stradivarius (old) 
 Jean Pantolon : Koton  New 
Knitwear Top /  Kazak  :Mango New 
Bag / Çanta :  Forever New  New
Watch / Saat : Tommy Hilfiger 
Bracellet / Bileklik: Forever New
Rings / Yüzük :Accesorize  (old)
 Sunnies / Gözlük :Mango