Yaz Bitmeden Giyilsin Fistolar !! / Wear Festoons Before The End of Summer

by






Güzel bir Eylül gününden merhaba!
Son baharın kendini hissettirmeye başladığı şu günlerde beni hafiften bir "eyvah yaz bitiyor" telaşı aldı ve yazın giyemediğim veya giymeye doyamadığım parçalardan hemen bir kombin yaptım! Bu yaz beyaz gömleklere doyamadım!Bu sefer de fistolusunu giyiverdim! Özellikle yazın sonuna doğru iyice bronzlaşan tende pek bir hoş duruyor...Tabi ben sarışın olduğum için bronzlaşmam da ancak bu kadar oluyor ama olsun :) Beyaza biraz renk katmak için de mint oje ve küpelerimi kullandım.
Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir,öpücükler...





















Fistolu gömlek / shirt: Mudo
Şort/Short : Collins
Sandalet /Sandals : Toga shoes-Alsancak
Gözlük / sunnies : Vogue
Çanta /bag : Koton
Küpe ve Bileklik / earrings and  bracelet : Alsancak'ta bir butikten aldım